PARKOUR STADO

PARKOUR STADO

Tuesday 13 December 2011

Novel:nasib

Bab 4:peperiksaan

Sudah masuk bulan 5 iaitu petanda malang untuk semua pelajar.Peperiksaan pertengahan tahun.Kalau dulu waktu tingkatan 3 akan berlakunya perubahan kelas tetapi dah tingkatan empat sudah tiada.Kurang sedikit rasa kegelisahan di hati ini.Athirah mengajak aku belajar di sekolah pada waktu petng.Aku pun ikut sahaja cakap dia.Lagipun bagus belajar dengan dia.Cepat faham.Aku belajar subjek paling aku lemah,iaitu matematik tambahan.Keesokkan harinya,peperiksaan bermula.Aku dapat jawab dengan tenang.Ada yang sedikit confiden ada yang langsung tak ada harapan nak lulus.Tetapi Athirah sentiasa menyokong aku.Dua minggu yang sangat cabar telahpun berlalu dan Alhamdulillah result aku tak la teruk sangat cuma fizik aku hanya mendapat 38% sahaja.Athirah memberi nasihat agar terus berusaha.Dia bangga dengan aku walaupun jika mahu dibandingkan dengannya 10A +

aku mendapat 8B 1 D dan 1 gagal.Aku akan terus berusaha untuk mengalahkan engkau Athirah!Tengoklah usaha aku ini.


bersambung

No comments:

Post a Comment